Я давно крадькома заглядаю на цей сайт і читаю розповіді, а написати вирішила тільки зараз. Чомусь переповнили почуття і захотілося поділитися з ким небудь. Про те, що сталося зі мною не знає ні мій хлопець (тепер він мій чоловік), ні мої подруги, ні взагалі хто-небудь у Росії. Так що ви перші, хто це дізнається ...
Трапилося це, коли я студентка престижного московського ВУЗу поїхала до Нью-Йорк "по обміну". Тобто в Росію приїжджали студенти американці, а ми їхали до них. Я дуже хотіла побачити Нью-Йорк, він був містом моєї мрії і він дійсно виявився гарним містом, зі своєю архітектурою і неповторним шармом. Все там було дуже незвично і по-новому. Ми з дівчатами довго гуляли по центру міста, заходили в магазини, купували сувеніри, каталися на атракціонах. Нью-йоркці бачили, що ми іноземки і всіляко намагалися надати сприяння і показати свою доброзичливість. Всі зустрічаються нами люди були чудово ввічливі і тактовні. Не було розлючених і похмурих осіб, які у великій кількості зустрічаються у нас в Москві ... Навіть бездомні й їх собаки були якісь веселі та життєрадісні. Нам здавалося, що ми потрапили в рай і ми насолоджувалися новими враженнями по повній програмі. Потім ми вирішили покататися на метро і коли спустилися в підземку і виходячи на кожній станції дивувалися її розмірами, вона була набагато більше, ніж у нас. Але пересідаючи з поїзда на поїзд я трохи забарилася, задивившись на гарну станцію і двері потягу в які зайшли мої більш уважні однокурсниці закрилися і поїзд рушив. Я залишилася одна на пероні і почала заспокоювати себе думкою, що сяду на інший потяг і дожену їх на наступній зупинці. Але поїзд до якого я сіла різко звернув у бік і помчав кудись убік. На першій зупинці я вийшла і поїхала назад, але виїхала ще далі. Намагалася попросити навколишніх допомогти мені знайти дорогу до готелю, але мене з моїм огидним англійською практично ніхто не розумів. Нарешті жінка-поліцейський уважно вислухавши мою корявий англо-російська мова підвела мене до поїзда і